woensdag 29 september 2010

Twisted Cards #026

Ik snap niet waarom ik dit schetsblog nooit eerder ontdekt heb. Nou ja, hoe dan ook, gisteren kwam ik, al surfend langs bloggen en schetssites, bij Twisted Sketches terecht.
Het unieke vind ik de twist die je aan elke layout of kaart kan geven. Deze week is de twist het woord "cirkel" en je mag er mee doen wat je wilt. Het leek mij wel leuk om een ronde kaart te maken. Het is een enkele kaart geworden en ik heb er een ophanglusje aangemaakt zodat hij leuk op een prikbord gehangen kan worden.



8 opmerkingen:

Annelies zei

schattig rond kaartje!!

Saskia zei

Supermooie en originele uitwerking van de sketch!! Mooi, mooi!!

Saskia :)

Lisan zei

Wat een leuk idee om de kaart rond te maken. Ziet er erg leuk uit.

Anoniem zei

Lovely card! Thanks for joining us at Twisted Sketches for Card Sketch #26. Looking forward to seeing more of your work! Pauls

Dora zei

Wat een mooie uitwerking met de mooie kleuren, erg leuk!

Lenet zei

Ik vind hem weer prachtig..( zoals gewoonlijk)

Ingrid Danvers zei

Leuke kaart, Joke. Heb je niet door gehad dat ik het afgelopen halfjaar in het DT van Twisted Cards zat? ;-) Als je snel bent kun je nog aan de DT call meedoen. De deadline is vandaag!

Unknown zei

I adore the cirle shape of your card. The colours are fab and those strawberrys are sooo cute! Thanks for playing along at Twisted Sketches. x x