zaterdag 2 april 2011

Twisted Cards # 53

Oh, wat heerlijk om tussen het studeren door even lekker tijd vrij te maken om een kaartje te scrappen. Dat is ook de reden dat ik in het DT van Twisted Sketches wilde blijven. Nu "moet" ik gewoon af en toe even tijd voor mezelf nemen.
De schets, die je kunt bekijken op het blog van Twisted Sketches, is erg bruikbaar, met de twist "fun" had ik wat meer moeite. Ik heb maar een "funny leeuw" gebruikt om de kaart op te vrolijken.







Saturday again, time for a new sketch and twist at the Twisted Sketches blog. This sketch is so easy to use that I could make ten cards with it, maybe I'll take some time tomorrow to do it. I've used a "funny lion" for the twist.

4 opmerkingen:

Johanna zei

Leuk en de stikseltjes zijn erg mooi!!
Groetjes, Johanna

Saskia zei

Superleuke kaart!!!!!!!!!

Laura Davis zei

Adorable!!
hugs
Laura

Floortje zei

Hoop dat je studie voorspoedig verloopt! En heel goed om af en toe even wat tijd voor jezelf te nemen. Al denken we er vaak geen tijd voor te hebben, het geeft juist extra energie daarna volgens mij. En voor je lezers is het ook zo fijn, haha, geweldige kaartjes heb je weer gemaakt, die met al die knopen is helemaal super, maar wat een werk....
Succes met je opleiding! X Floortje