dinsdag 6 oktober 2009

World Card Making Day.

Afgelopen zaterdag was het Worls Card Making Day. Ingrid, van het Dolls forum, organiseerde een online crop, in vier uur tijd vier kaarten maken aan de hand van verschillende opdrachten.
De tijd vloog om en ik heb me zeer vermaakt. Voor Anne was het iets minder gezellig, nou ja, aanstaande zaterdag zal ik gezellig komen bankhangen.
Drie van de vier kaarten vind je hier onder.

Verjaardagskaartje voor in m'n voorraad.


Deze kaart is voor Carla die de Mexicaanse griep heeft. Eigenlijk zou de tekst dus in het Mexicaans moeten.


En een kaartje voor m'n collega die binnenkort gaat verhuizen en die dus nu al weet welk kaartje ze krijgt, haha.

11 opmerkingen:

Dora zei

Allemaal weer helemaal mooi! Echt Joke! Mooie kleuren. toppers van kaarten.

Je@net zei

Wat een leuke kaarten weer Joke!

Saskia zei

Wat een prachtige kaarten!!

Saskia :)

Lisette Gibbons zei

Geweldig leuke creaties allemaal Joke. Leuke kleurtjes.

papertrails leaver zei

lovely cards!

Lenet zei

Prachtige kaarten weer .ik vind jouw kaartjes altijd zo leuk, en lekker fris,

Nicky zei

jeetje, wat een leuke kaarten weer zeg! net als bij iedereen waarvan ik vind dat ze zo'n ontzettend eigen stijl hebben, vind ik dat van jou ook helemaal wijs, super hoor!

Alexandra zei

Altijd leuk hoor die online crop. Het waren weer moeilijke maar o zo leuke opdrachten. Je hebt er leuke uitwerkingen van gemaakt.

Renate zei

Ik vond het een gezellige on line challenge. Je kaarten zijn erg mooi.

Groetjes,
Renate

Anoniem zei

Gorgeous cards Joke, I love them :)

Marsha zei

wat een leuke kaarten heb je gemaakt ! ik heb ook meegedaan aan de World Card Making Day :-D

Groetjes Marsha