zaterdag 21 juni 2008

Geshopt in Arnhem.

Om pakweg acht uur vanmorgen zaten Nienke en ik in de trein, op weg naar Arnhem. Nienke had een nieuwe spijkerbroek nodig, en als ik zeg nodig bedoel ik dat in dit geval ook echt, en ze wilde graag een witte broek.
We stonden om vijf voor negen midden in het centrum van Arnhem. Bijna alle winkels bleken pas om 9.30 uur open te gaan. We hebben toen eerst het centrum maar even verkend zodat we alle zaken die op ons lijstje stonden wisten te vinden. In de Musiskwartierpassage zagen we de deuren van de Sting wijd open staan. Een beetje twijfelend stapten we naar binnen, bang dat we aangesproken zouden worden te vertrekken om pas om 9.30 weer terug te komen. Maar nee, deze zaak bleek open. Er waren heel veel broeken in de sale, dus we hebben veel gepast. Uiteindelijk heb ik er een witte linnen broek gekocht met uitlopende pijpen en Nienke een driekwart broek en een schattig kort broekje. Bij H&M zijn we helaas niet geslaagd voor een spijkerbroek en een witte broek. Wel kocht ik er twee sportshirts. Morgen ga ik er meteen één uitproberen. Bij de WE heeft Nienke heel veel witte broeken gepast. Veel modellen waren te "skinny" en dat zocht ze juist niet. Inmiddels liep het al aardig tegen lunchtijd. Bij de Forecast zag ik een mooie witte broek in het goede model. Door één van de heren hebben we ons voor laten lichten over hun collectie spijkerbroeken, want soms zie je door de bomen het bos niet meer. Nienke is er geslaagd voor zowel de witte als de spijkerbroek, heerlijk, wat een opluchting.
De lunch hebben we genuttigd bij de Subway, heerlijke broodjes hebben ze daar.
Om iets na drieën hebben we de trein terug gepakt, toen waren we ook wel moe.




Dit zijn mijn aankopen.

Geen opmerkingen: