zaterdag 17 mei 2008

Afdansen Nienke en lekker gescrapt.

Donderdagavond heeft Nienke afgedanst en we hadden een leuke avond. Je kon heel goed het niveauverschil met vorig jaar zien en ik vind het leuk dat ze volgend jaar derde jaars gaat. Ze had een hele mooie jurk aan en heeft goed gedanst. Haar cijfers waren ook geweldig, vijf keer een achteneenhalf en twee negens.




De docent Nederlands van Eline heeft een burn out en ik heb voor haar een grote kaart gemaakt waarin de hele klas hun naam kan zetten.



Ook nog een layout gemaakt. Ik vind het zo leuk om de naaimachine te gebruiken op layouts en kaarten dat ik deze ook hier weer veelvuldig heb gebruikt.



Tot slot nog een sneak peek van de kaart die ik voor Wendy van het Dolls forum heb gemaakt. Volgende week als ze hem ontvangen heeft zal ik hem in z'n geheel plaatsen.

2 opmerkingen:

Wendy zei

Wat een prachtige lo heb je gemaakt zeg, die vlinder is super mooi. Wat een leuke kaart ook en die sneak van het kaartje voor mij is ook erg leuk ben heel benieuwd.

Lisette Gibbons zei

Afdansen, nou dat brengt nog een herinneringen op. Ik heb tussen mijn 11e en 19e heel wat uurtjes op de dansvloer doorgebracht. Heerlijk! xox