vrijdag 2 mei 2008

Nieuwe layout en EFAA

Gisteren was het Hemelvaartsdag. Eline wilde heel graag dauwtrappen en kreeg uiteindelijk alleen Boelie zover dat hij meeging. Hun wekker ging op 5.00 uur en om 5.30 uur stapten ze op de fiets. Ze kwamen pas eind van de ochtend terug met een stolletje en speculaasjes van Bakker Bril, mmmmm lekker. Ze hebben onder andere het blotenvoetenpad in Twello gelopen, zij het met wat gemengde gevoelens. Vooral de kleine keitjes deden veel pijn aan de voeten en bovendien was het erg koud.





's Avonds besloten de meiden de matrassen op één kamer te leggen, gezellig. Dat betekende voor Nienke wel dat ze ook op tijd naar bed moest, vanwege de super lange dag die Eline achter de rug had. Ook Boelie dook er op tijd in, waardoor ik heel alleen achter bleef. Ik heb me vermaakt door een layout te maken. Van het idee dat ik in m'n hoofd had ben ik compleet afgeweken, haha. Tijdenlang vond ik het zo jammer om m'n mooie nieuwe velletjes papier te gebruiken. Nu ga ik daar gelukkig makkelijker mee om. Dit papier van Cosmo Cricket had ik al een tijd in huis en ik genoot ervan het te gebruiken.



Dit weekend is de EFAA conventie in Papendal te Arnhem. Dit is de grootste aerobic conventie van Nederland.
Zoals het er nu naar uitziet ga ik er beide dagen heen, dat zijn in totaal 13! steplessen. Natuurlijk ga ik ze niet allemaal als een dwaze steppen, dan zou ik volgende week niet meer kunnen lopen denk ik. Ik hoop vooral veel leuke nieuwe ideetjes op te doen voor m'n Step Choreo lessen. Morgenochtend 9.30 start de eerste les en de laatste om 17.45 uur. Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen: