donderdag 17 april 2008

Egypte

We zijn nu een aantal keren in de herfstvakantie een weekje naar Turkije geweest en willen nu wel eens iets anders. We hebben ons laten vertellen dat het in Egypte ook heel mooi is. Bij veel kusten is een rif en als je snorkelt zie je er de mooiste vissen.
Een maand geleden heb ik reisgidsen opgehaald om me te oriënteren. Er werd me verzekerd dat er nog vluchten genoeg waren omdat heel veel mensen nu de meivakantie aan het boeken zijn. Ik heb me dus niet gehaast.
Gisteren was ik bij het reisbureau om te boeken en tot mijn grote schrik én verbazing waren er geen vluchten meer. Een beetje verslagen ging ik naar huis.
Vanmiddag ben ik naar een ander reisbureau geweest en ook daar was het hetzelfde verhaal. Er was nog één reisorganisatie die nog plek had en daar worden nu 4 vluchtplaatsen gereserveerd. Helaas was er een computerstoring, dus de plaatsen konden niet a la minute worden geboekt. De dame van het reisbureau probeert het nu telefonisch te doen. Binnen vijf dagen moet ik nu een hotel gevonden hebben. Ik ga dus even naar de site "vakantiereiswijzer.nl" om de hotels te vergelijken en ervaringen van andere vakantiegangers te lezen, dus als je me zoekt.....

Verder is m'n Halal chocoladereep aangekomen. Hij zit nog dicht, maar vast niet voor lang.


Morgen om 14.00 uur komt Patricia me ophalen en vertrekken we naar Hellevoetsluis.
Ik heb er erg veel zin in.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mam, ik ben trots op je! Toen je net begon met je blog hield ik mijn hart vast, zodat dat altijd zo mooi wordt gezet, maar ik heb me voor niks druk gemaakt. Ik vind dat je erg leuk schrijft en had ook niet verwacht dat je het zo goed bij zou houden, haha! Enne.. krijg ik ook nog een stukje chocola? :-)

Marga zei

Nou dat is ook een tegenvaller dat alle vluchten weg waren. Hopelijk kun je wel iets naar je zin vinden waar een vlucht voor is.
Maar eerst heb je een heel leuk weekend voor de boeg :) Veel plezier!

Nicky zei

nou mama joke, ik ben ook trots op je blog-spirit hoor! je doet t keigoed. heel veel plezier in hellevoetsluis en die vakantie, dat komt vast goed!

Petra zei

Jeetje wat een gedoe, denk je lekker op vakantie te gaan, moet je eerst dit allemaal nog regelen. Ik hoop voor je dat het allemaal lukt!
Was het leuk in Hellevoetsluis?

Gr Petra